Mina älsklingar

En av mina älsklingar har en ny vän. Det är vovven i spegeln som är den nya vännen. Salka tycker mycket om sin nya vän och dom brukar även prata med varann.
En av mina andra älsklingar beräknas att komma till Östersund på Fredag och stanna ett bra tag. Iallafall såpass länge att jag hinner krama henne tills hon ska lämna mig igen!

Sen har jag en massa andra älsklingar också, men dom fick inte stå med idag.
Lovan blev upprörd på mig idag för att jag hade tre ankare, men då var jag snäll och köpte en nikotinfri snus till henne, så hon kan tro att hon snusar. Jag är en snäll medarbetare jag.
Lovan var iof också snäll för hon bokade bort en halvtimme i slutet på dagen till mig, och det gjorde att jag kunde åka hem med 16,20 bussen istället. GRYYYMT!
Lotta var inte så snäll idag, hon narrade min arbetsställning. MOAHAHAHAHAHA jo, det var lite roligt.

nej om man skulle smida en plan och pussas lite med la vovve och sen kanske ringa Maritta för en promme. trevligt hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0