Man mår som man förtjänar..

Igår var en rolig kväll.. dagen var mindre rolig och har spenderats i grav bakfylla och uppkastningar i form av galla till slut.. men det var skönt att komma hem till stugun och krypa ner under täcket och halvsova/slökolla på teve.
Nu mår jag bättre.. har duschat och tagit på mig mina pyjamasbyxor som är fabulous och ligger i sängen med datorn.. Det enda som fattas är morotsstavar, gurkstavar och min berömda vitlökssås. Jag tar det imorgon..

Hur som helst tog Saya mitt visakort och sen fick jag inte betala NÅT under hela kvällen. Stefan och Saya kom med nya drinkar, och jag fick min älskade pina colada. Jaja, nu tänker jag inte dricka på läänge.. Det brukar ju gå jättebra när man säger så, men jag är fullständigt allvarlig..

Dags att fortsätta min slöa kväll och vänta på poker..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dricka på länge!!!! Snart dags för After Work!!! Gott Nytt År på re!

2008-01-02 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0