Man inser ju liksom att det är dags..

Vaknade klockan 8 idag av en vovve som ville ut.. Gick och la mig igen och sov till 11.30. Både jag och Salka.
När jag vaknade mådde jag illa. Värsta fantomenbakfyllan. Jag drack ju inte igår! Inte en droppe och har inte gjort på en vecka. Ha, min kropp är så van att vara bakfull så den låtsas. Slut på det nu...

Mina planer igårkväll gick inte som planerat. Miami Ink hade precis slutat när jag skrev och så fort jag tryckte upp yatzysidan så klappa internet ihop, för ovanlighetens skull. KOOOOOM NUUUU nya dator!!!! KOM?

Undra om jag ska äta lite frukost, sticka lite och ringa marita och fråga om hon vill gå ut och gå en sväng i snöstormen! Marita! Ingen tävlande i stegräknartävlingen hindras av lite snowstorm! Bara så du vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0