Lurad

Helt allvarligt så är man ju lurad om man har öppet internet. Varför vill man att folk ska kunna åka snålskjuts på en? jaja, hur som helst vågar jag erkänna att det är dock den bästa uppfinningen någonsin. Jag älskar att jag kan surfa utan en enda sladd. Jag kan surfa på toaletten om jag vill (inte för att jag vill, men huvudsaken är att man kan)

Har nyss varit ute på en promenad med Marita. Inte lika långt som vi brukar, men det blev ju faktiskt ganska sent. Och så fick jag en present av Marita också. En diskborste med en döskalle på.. och hör.. Det var även diamanter i ögonen på döskallen. Nu är jag lycklig. Nu väntar jag bara på en lägenhet så jag har nånting att diska (ja jag lär ju knappast slösa bort min fina diskborste på mammas disk)

Dags att surfa vidare. Sitter i sängen nu.. åå.. fabulous..

Snart kommer Michael Scofield på Teve. Då är kvällen fullbordad. jag har dock redan sett alla avsnitt, men det är värt att se igen bara för han! =)

Kommentarer
Postat av: frida

de stod att du var snygg men du är ful..jag har blivit lurad..ohhh ohhh...

2007-12-04 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0