Long time no see

Ja jag har inte skrivit på ett tag eftersom jag haft problem att komma in på internet.

Igår var en rolig dag. Åkte in till stan och fikade och gick en sväng med Sara och Marita. Sen drog kom Sandra och hämtade oss och så åkte vi ut på frösön. Där vankades det tacos och spel och dricka. Askul (märkligt bara att alla förlorade den gång dom var med Sandra.. )
Sen drog vi på nya larrys. Det var trevligt.. ända tills det blev otrevligt. Då drog vi hem.

Ja, jag har inget att skriva. jag återkommer när jag återfår viljan att leva.. eh.. skriva.

Ibland... blir jag så matt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Linaaaa.. jag behöver hjälp att ta i tu med mitt hår! Men jag är pank haha kanske kan sälja några fonder :) Har du nån tid innan jul?

2007-12-10 @ 09:55:47
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0