Jul

Ja igår var det ju uppenbarligen jul. Allt var som vanligt.. Först klev jag upp alldeles för tidigt för att äta skinkstut med mamma och Salka. Bestämde mig rätt snabbt för gå och sova igen.
Sen fika hos oss, julmat och julklappar hos Eva och Lars. Sen blev jag klen och gick hem och la mig..
fick en massa fina klappar iallafall. Dammsugare, pyjamas, kläder, pengar, presentkort, bok osv. Salka fick fina klappar också.

Idag var jag upp till pappa och öppnade paket från adam och lovisa (pappas öppnade jag igår) Adam hade skrällat till med värsta dieseltröjan. Det var ju inte utan att man blev lite imponerad. Sen spelade vi spel.. Fas 10. Fan vad arg jag blev. Ja, jag förlorade och Adam var cp som vanligt. Alltid ska man bråka när man ska spela familjespel.

Nu är det snart middag igen. Det ska bli gott!!

Hur orkar du vara så inihelvete munter jämt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0