Jihooo!

Dagens sinnesstämning:

image17

såhär glad är jag över att Saya äntligen haft anständigheten att komma hem! Och imorron får jag träffa min tjej. Skoooj

Ja, jag har ful frisyr. Tapiga längder och utväxt samt att färgen som är på börjar bli lite dassig. Men vilket år som helst nu ska jag fixa, helst 2008!

Försökte fixa en tid för att fixa naglarna idag. Det var lika optimistiskt som dom stackare som rasslar in på salongen halv fyra en fredag och tror att det ska finnas en klipptid.. Eller varför inte fredan innan jul?
Ja hur som helst så köpte jag ett packe med tippar och satte fast själv med gele. Är klar med vänsterhanden men nu snart ska jag gå in till Eva och tvinga henne att göra högern. Det blev helt okej faktiskt om man bortser från den katastrofala franska manikyren jag försökte åstakomma själv. Det var under all kritik, men det kanske Eva kan fixa också?

Eventuella stavfel beror alltså på nya naglar på en hand.

Sen kan man ju ibland undra varför jag roar mig med att ta fula bilder på mig själv med fula miner när jag inte har nåt att göra. det är ett senare problem. Jag tippar på nån slags bokstavskombination!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Anar jag en snygg tröja?

2007-12-29 @ 18:43:38
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0