jaa just

Glömde avsluta låttävlingen. Lovisa hade rätt, jag visste faktiskt inte själv vad den hette, men nu vet jag det. Nåt med project. eh ja

Bloggen har lidit av cerebral pares ikväll, så jag har inte kommit in förrän nu. Nu kanske man kunde tro att jag hade nåt intressant eller viktigt att skriva, men det hade jag inte. Ville bara skriva lite meningslös skit... som vanligt

Idag på bussen hem från stan så skulle jag göra en bra plan. För det första skulle jag försöka undvika dom som tänder lampan, och så skulle jag även se till att jag slapp sitta med tanten som andas högt genom näsan.
Valde och vrakade länge och det hela slutade med att jag fick sitta framför en som hade hicka och en som hade en jamande katt!
Och på busstorget satt en gubbe och försökte smygdricka en öl, vilket gick ut på att han gömde den i jackan när han hade druckit en klunk. Det gick inte så bra, för det syndes ganska väl. Det hela slutade iallafall med att han satte på sig ett par glasögon, ovanpå ett annat par.. hahah det var roligt.  Jaa, just, jag hade även lyckats håva in en sittplats idag.. men sen kom det en tant och satte sig breve mig.. och STÅNKADE!!! Och snorade. så jag var tvungen att gå därifrån. men jag kan få fråga en grej? Är busstorget och bussarna nån slags samlingsplats för dumskallar eller? Efter att ha åkt buss i nästan två månder så har jag noterat det nämnligen!

Förresten lät inte det så roligt. Jag har åkt buss i snart TVÅÅÅÅ MÅNADER! Jag har bott HEMMA i snart TVÅ MÅNADER. Jag har inte tränat på snart TVÅÅÅÅÅÅÅÅ MÅNADER! Är det nån som fattar hur jävla fet jag är? Är det nån som har en lägenhet till mig? Jag och Salka flyttar in genast, fast vi vill ha en central tack!

Dessutom hoppas jag att smärtan i läppen har avtagit tills imorgon, Det förtar liksom effekten av att snusa, när det gör ont! Men SKAM den som ger sig. Jag och Lovisa ska sluta till nyår, så därför gäller det att sätta fart nu!!! (lär ju gå jättebra... jättejättebra faktiskt)

Ja just, det var även en tant som försökte tränga sig på ICA idag. Men also, ursäkta, men ser jag ut som nån som man bara tränger sig före eller? Fyyyy faaan vad förbannad jag blir. Och nästa gång trängarn Nr. 1 försöker med nåt, då kommer jag fälla krokben för han! Jag lovar!!!

Ja just. Jag gick faktiskt in på facebook idag också, bara för att jag hade ca 1000938423872 vännerförfrågningar som jag inte hade accepterat (mest för att det aldrig funkade på gammsuggan) sen blev det som ett ångestladdat moment att tänka på alla vännerförfrågningar som jag hade. Så jag gick faktiskt in och svarade på alla. herrejösses vilken pärs. Sen såg jag till min förfäran att jag hade två mail också i min inbox, så jag försökte svara på ett.. Jag hoppas att det kom fram, annars sa du ju att du läste min blogg, så.. du får väl säga till då... om det inte kom fram also. Fyyy faan vad jag hatar facebook. nej ni, tacka vet jag bilddagboken. Det är en svårighetsgrad som passar mig!!

Nej men helt allvarligt, en lägenhet? Ja tack, don´t mind if I do!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Jag vill också ha en lägenhet. En trea i Huddinge, eller varför inte centrala Fjollträsk? Ja, tack! :D
Har förresten ordnat med en tid hos en hårolog den 29:e. Yeah! Äntligen kanske man får ordning på de stackars strån man har på skallen, och slipper allt kliande! :D

2007-12-18 @ 21:30:09
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0