Ibland kan jag inte låta bli att undra...

Vad verkar vara problemet? Hur fan orkar du vara så jävla självgod som du faktiskt är? Sluta lägga dig i förihelvete!!!!! Hur kan du tro att ditt sätt att leva är det enda sättet? Innan du ens har nåt att komma med kan du lära dig att stava! Ingen orkar ta en självgod dyslektiker på allvar, och du borde definitivt inte vara sarkastisk mot Zalla! YOU GO GIRL! Jag köper boken, jag lovar. Kanske tillochmed kan vara gästförfattare? wäää
Dessutom.. Hot or not? Jag skulle säga definitivt hot!!!!!

Bara för att man själv är olycklig och bitter så behöver man inte ge sig på dom som är lyckliga!! FYYYY FAAAAN VAD JAG BLIR LLEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ja jag lägger mig i, men jag gör det i min EGNA blogg)

Som sagt syster! Man får lätt för sig att det är småflickor man har att göra med!

På tal om det. Om en månad så fyller jag 21, fyyy faaan vad gammal man är! Äldre än gatan.

Jag tänkte bara meddela.. jag åt en FET OXFILÈ idag. och det var jävligt.. läckert!!!!

Nej, men gå ner i vikt nu till jul kanske? Skaffa en lägenhet kanske? Ja, det blir bra. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0