Första December!

Jag älskar Miami Ink. Jag längtar tills jag ska få göra min nästa tatuering. Jag längtar lite efter smärtan... faktiskt. Den här gånger blir det en stoor..

Så ikväll har jag jobbat på jämtlamellfesten, och det gick bra.. Det var ju lite stök, men inte så hemskt betungande faktiskt.
För övrigt så lider min dator av en obotlig cerebral pares och snart blir jag vansinnig på den!!!! Formatera inom kort.

Mattes bästa tjej sover borta inatt, så jag sveper in mig i en filt som luktar Salka och fortsätter kollar på Miami Ink.

Ha en trevlig kväll

BTW, är det nån som insett att det endast är tre veckor till jul? Helt sjukt

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men jag med ÄÄlskar Miami Ink vill också tatuera mig nuuu.. Men hur fan ska jag kunna beställa en tid när dom har öppet 10-16 på vardagar.. vanligt folk jobbar så dags!

2007-12-03 @ 09:17:21
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0