Fabulous...

Idag har min nya dator kommit och det känns ju förstås fabulous. Tar väl ett tag innan man får in knycken på skrivningen när man är van stationär, men det kommer. Det är jättestor faktiskt. Mkt större än jag hade väntat mig, men å andra sidan tog jag ju en 17 tums för att tangentbordet inte skulle bli så jäkla litet. Hatar att trycka in alla knappar samtidigt bara för att tangentbordet är för litet.

ÄÄÄÄLSKA trådlöst nätverkskort. Jag snikar på taddens internet just nu.. moahaha det var en listig plan utav mig.
Nej nu tvingar mamma mig att diska, och sen blir det promme med Salka och Maritta Marue!

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis till faster-skapet! Och till DIN nya bebis! Take a pic and post, yeeey!

2007-12-03 @ 20:11:40
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: marita

jag ska skvallra för tadden....
Sov sött
Puss

2007-12-03 @ 22:09:06
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0