Ett monster...kakmonster alltså

Idag har jag säkerligen ätit 20 pepparkakor om inte fler. Tacka vet jag kaffekille som kommer och bjuder på pepparkakor.. Läckert. Frågan är följande: Hur många pepparkakor kan jag äta utan att bli fet?

Idag har jag även köpt massa julklappar åt den lille. Jättefina saker faktiskt, hoppas han blir glad.. (när han ser bilder om 7 år och säger: Faster, vad fina grejer du köpte åt mig när jag var liten och inte förstog så bra)
Salka har också köpt julklapp åt kussen.. Snälla vovven. Och Salkas vän på brandaffären har tydligen klippt sig.

Salka hjälper matte att surfa idag. Hon ligger breve datorn och suckar. Jag förstår inte vad hon kan tänkas mena med det, However. Idag är jag ungefär världens tråkigaste bloggare, så jag lägger ner för nu..

Ne, men om man skulle skaffa sig nånstans att bo kanske?

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu vill jag veta vad du köpt till knodden, så vi inte köper samma saker=) Fast jag är kanske bara nyfiken=) En fråga! Vilken buss tar du på fredag?

2007-12-05 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0