Busted!

...

Den är NÅGON som intagit en plats under mitt täcke och det känns lite som att jag får anpassa mig och sätta mig på kanten till sängen.

Hört av mig på en lägenhet idag.. Hoppas hoppas hoppas!!

Jag såg just att jag inte skrivit på hundra år. Och det var ju tråkigt, men jag har så lite att berätta.

Idag gjorde jag en mycket ansträngande permanent på jobbet. Efter ett tag så började jag kallsvettas och var nära att ta till lipen, men insåg att det kan se dumt ut om man börjar böla inför kunden så jag samlade mig..  Tacka vet jag de gamla damerna med lika längder över hela håret och inga urskurna längder.

Annars går det ju bra förstås. Pengar rullar in som de ska.
jaa just, pappa och jag vann på TP igår, tåls ju att tilläggas. too bad too bad för er andra.

Vad är du rädd för grönskalle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0