aeu-aeu-aeu-aeu-aeu-aeu-aeu-aeuaeu

Gissa låten!!

Idag har jag färgat och klippt Lovisa och det blev faktiskt jättebra!!

Vilket år som helst nu så ska jag undersöka vart PgUp och PgDn ligger på min laptop, men just nu är det allt för mörkt.
Jag är grymt sugen på en snus, men vågar inte ta nån när mamma är hemma, för hon blev så arg sist! hahah.. jag är 21 år snart och vågar inte snusa hemma.. Pinsamt Lina..


Jaa, sen var vi och åt på Captain Cook. Jag var storfräsarn och tog oxfilé och strille. Pappa bju. De glömde steka min oxfilé men den var god ändå. Halvvägs genom middagen tyckte pappa att vi skulle byta tallrik en stund, så då gjorde vi det. Det var gott också (även om det inte var nån storfräsarfilé)

Sen skulle pappa och Annika in och snabbhandla. Jag och Lovisa hann åka hem till hennes lägenhet. Gå på toaletten, kolla vad mycket smulor det var i köket. gå in på hennes rum och hämta saker, sitta i soffan och kolla i skolkatalogen, åka tillbaka till Coop och sen lyssnade vi på musik en stund, sen tog det två år, sen var dom klar. Det var en snabbhandling utan dess like. Och ikväll är det film hos Lovisa.


Låt oss höras lite senare!


Kommentarer
Postat av: Marie G

Kan bara komma på två olika låtar det skulle kunna vara. Vet bara inte vad de heter. Haha! Är dock väldigt säker på att jag vill klippa och färga håret, och köpa det där L'Oréalschampot du har skrivit om - Intense Repair? (dåligt minne) Har lust att göra något radikalt i frisyrväg. Förslag? =)

2007-12-15 @ 20:37:16
URL: http://www.nightlife.se/Pluttis
Postat av: Syster

Jag gissar på project well!

2007-12-15 @ 23:00:15
Postat av: Evelina

men är de inte hakuna mattata?

2007-12-17 @ 08:27:24
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0