.Tråkigt.

Vad heter du: Lina
Var bor du: I en lägenhet mitt i stan..
Trivs du där: Ja, det är helt okej.. har ju nära till jobbet.. men hade gärna haft en större lägenhet.. fortfarande i stan of course.
Brukar du läsa horoskop: Ja det är klart.. Hur skulle jag annars få nån rätsida på livet?
Har du körkort: Jajjamen.. min prövotid har dessutom gått ut.. jihooo [jag är gammal]
Favoritdjur: Min alles egna lilla hund
Festar du mycket: Nej det kan jag väl inte påstå att jag gör..
Sprit, cider, vin eller öl: Måste jag välja?? Det beror väl lite på vad man är på för humör?
Brukar du bli för full: Det händer..  inte sen midsommar nu dock :D
Antal kuddar i sängen: Vet inte.. 3 för tillfället tror jag.. ser bara till en dock eftersom det är NÅN som snor dom andra.
Äger du ett busskort: Nej jag tror inte det.. eller jo, nånstans har jag ett.. men inte ett som jag använder..
Vad åt du till frukost: Ett äpple på väg till jobbet.. vad sjukt trött så jag orkade knappt kliva upp..
Har du haft sex idag: Nope.. inte än iallafall..
Nästa mål i ditt liv: Bli färdig frisör? Köpa en bil? Skaffa hus? Skaffa större lägenhet? Bara nåt händer så....
Hur svarar du i mobilen: Lina
Antal timmar sömn inatt: Ca 6 tror jag.
Sov du ensam: Nej med Niklas och Salka en stund.
Din hobby: Tycker om att träna.. har dock inte skrivit in mig på jocks igen nu!
Vad är det för veckodag? Onsdag idag..
Vad åt du senast: En kaka och en kopp kaffe..
Vem fick du sms av senast: Frida.
Vem ringde dig senast: Mamma
Godaste ölen du druckit: Det fanns god öl i turkiet.. och nån från jamaica är bra.. annars carlsberg..
Vilka hårfärger har du haft: Blond, röd, svart, brunt, lite grått.. ja.. säg nån jag inte har haft..
Vad såg du senast på TV: Jim´s värld..
Vad läser du för bok just nu: Ingen för tillfället.. väntar på harry potter på Svenska.
Längd: 169 tror jag..
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond och har en blandning av 4N och 5A i luggen..
Är du kär i någon: Ja!
Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis så ligger ja på en mycket varm strand.. annars finns det nog risk för att jag jobbar ganska troligt..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja lite.. älskar läget.. önskar en större lägenhet... som sagt!!!
Dricker du: Ja det händer..
Vilken parfym använder du: Lite olika.. ingen idag..
Vilka skor använder du: Har ett par vita reebok, ett par rosa converse och ett par svarta adidas när jag går ut med hunden ibland..
Dagens klädsel: För tillfället svarta mjukisbyxor och svart linne..

Ja det var dagens störiga lista.. Nu ska jag äta en macka, dricka en grogg och sen ska jag sova!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hur fan kunde jag glömma tosca???
Min favvo ju!
KOmmer du på fredag? Hade inte sms:et kommit fram till dig?
Puss

2007-08-01 @ 22:13:09
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Ida

idag har jag träffat Salka! herregud vilken underbart söt hund alltså! etta på att vara hundvakt :) du, jobbar du nästa lördag, den 11:e? då är jag i stan, tänkte om man kunde boka en klipptid med dej då kanske? ha de fint, kram!

2007-08-02 @ 13:42:02
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0