..Tog tag..

Nu har jag tagit tag i mitt liv. Lite.. Vem hade kunnat ana att jag skulle göra det på en gång? Knappt jag själv.

Har nu på morgonen först varit till en sjukgymnast, och sen gick jag och skrev in mig på jocks. Jag skola inte längre vara skröpplig och jag skola inte längre vara fet. Bra. då var det avklarat.

Har kommit i underfund med att min livsstil inte gör att jag går upp i vikt, men den gör fan inte att jag går ner heller. Och jag har sannerligen blivit smällandes fet. Så, stenhårt ett tag tills jag når det jag vill uppnå.. Sen kanske jag kan få äta en pizza.. [ooooh  nooooo, inte pizzaförbud :( ]

Ja , marita. Du kan få boka tid ändå.. Men jag får ju övertala dig under tiden! =)

Dags att göra nånting åt skatbo där som jag har uppe på huvve. Det var i grevens tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0