Ovanligt..

Jävligt ovanligt att man ska behöva vara förbannad jämt!!!

Imorse klev jag upp lite extra tidigt för att hinna föra över pengar från ett konto till ett annat.. Till min förfäran funkade inte internet.. och har inte gjort det förrän exakt NU! Jag blir vansinnig.. VAAAAAN SINNIG!!! Ofungerande internet är nog kanske det värsta jag vet.. ever!!!

nu är den bara lite cp så det får duga.

Skulle på kostrådgivning idag.. men det hade blivit nåt tjorv så egentligen var det bara ett möte, och det hela råkade förargligt nog sluta med att jag bokade in mig på en kostrådgivningskurs för 2500.. Insåg ganska snabbt att jag inte hade dom pengarna.. Så imorron ska jag ringa och avboka. Vet ju egentligen hur man ska äta, är bara dum och lat. jag vill dock komma in en gång i månaden och mäta kroppsfett.

Kroppsfett idag: 24,9%.. misstänker dock att Anitas våg inte visar riktigt rätt. Här har man gått och trott att man är fetare än vad man egentligen är.. Fast, iof är det ju bättre än att få en otrevlig chock att man ligger på 38 procent istället.. Så det var en trevlig förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0