Onsdag.

Är hemma nu en snabbis för ombyte. Hann slänga i mig lite havregryn med blåbär. Sen är det aerobics som står på schemat. Har konstigt nog inte ont alls efter pumpen igår. Mkt märkligt. Nästa vecka ska jag lasta på mer.. Fast då är det ju förstås två pass som gäller.

Skulle klippa en tjej idag som bara ville ha en toppning.. så jag sa så stor att två cm skulle jag ta. När jag börjar klippa märker jag till min förfäran att det blev snarare 5-6 cm istället för 2.. Blir lite kallsvettig och fortsätter klippa och låtsas som ingenting. Men hon blev nöjd, så det var som ingen värre fara på taket! (Ah, blir ni sugen att boka tid? hihi)

Vad jag älskar att komma hem när det kommer en sötnöt och springer så glatt att öronen står rakt bak! Salka har hittat en helosantub som hon älskar att springa runt med. Antar att hon känner sig lite torr i huden så hon måste återfukta sig.
Tog med femton produkter hem från salongen idag. Mkt bra! En ska Niklas få.. Kanske två. Så nu kan salka duscha och lukta gott med färgbevarande schampoo. Vilket är mkt bra så inte hennes svarta prickar bleknar. Det vore ju trist för oss alla.

 Salka sitter snällt och väntar i buggyn på husse!

Nu måste jag dra på mig träningskläderna och springa. Hej

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet inte om jag törs komma i morgon.. vill ju ha långt hur ju!

2007-08-22 @ 19:33:52
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0