Nytt liv:start

Jag har nu börjat mitt nya liv..
Startvikt: det är inte relativt eftersom vikten för tillfället inte är viktigt för mig.
Fettprocent: 28,5%

Nu jävlar.. När jag når mina mål ska jag få en belöning har jag tänkt ut.
När jag når 26% så får jag nog en makeup kurs på makeUp Store. Det har jag gjort mig förtjänt av
24% : Ett par tajta träningsbyxor (Det hade jag ju kunnat få nu med, men vill inte trycka in fetrava i ett par tajts och dra iväg och träna i dom.. folk kan ju trots allt dö)
22% Ett par röda jeans (ingen mening att köpa nu heller om jag ändå ska jag gå ner i vikt)
Så... då var det avklarat. Nu blir det ju pinsamt om jag inte klarar det när jag har skrivit i bloggen.. :D

Var nyss på Body pump. Kan eventuellt ha varit ett tag sen jag tränade. Jag orkar knappt skriva på datorn nu.. och då är det tamefan illa!
imorron är det aerobics som gäller..

NU ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dricka en kopp te i soffan och vänta på att Niklas och Salka kommer hem så jag får pussas och kramas med dom..

"Varför haltar Salka?"
"Vadå, haltar hon?"
"Ja?"
"Har hon gjort illa sig?"
"Ja, jag vet inte.. har hon det? Vad har du gjort med hon?"
"Va, nej inget, vi åkte lite longboard bara"
"Ramlade hon av?"
"Nej, men hon ville inte åka så hon hedde ner tassen"

.. kan eventuellt ha varit därför hon haltade då?... eller

Kommentarer
Postat av: Persa

nämen.. stackars salka.. har hon fått åkt longboard?

2007-08-14 @ 22:59:15
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Ida

Vilka roliga belöningar! assmart ju..

2007-08-15 @ 00:15:42
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0