Märkligt...

Det är mycket märkligt.. under mystiska omständigheter har nu både mina nycklar och min bankdosa gått upp i rök.. VAR HÅLLER MINA SAKER HUS?

Om jag fick önska nu så skulle jag antingen vilja ha ett stooort glas rött vin med en chokladbit.. om inte det gick i uppfyllelse kan jag väl iaf få en skitiskall sprite så jag kan blanda en grogg? Kanske kan ta den varma sprite som står i garderoben, lägga i is, blanda i min absolut rasberry och slökolla på Linas kvällsbok tills Niklas kommer hem? Jag har visserligen sett den redan, men å andra sidan har jag läst boken 5 gånger så det går ingen nöd på mig.

jag bryr mig inte vad folk säger om mig eller om oss.. Jag älskar Niklas!! Jag är övertygad om att han är far till mina framtida barn. jag vet att folk pratar om det vi har för jag vet själv hur det kan verka. Men samtidigt har vi saker som ingen annan ser. Saker som ingen annan kan veta. Han stannar kvar när alla andra sticker. Han gör mig lycklig. Och jag SKA stå vid han i vit klänning i kyrkan en dag. Tillsammans är vi starka, vi har tagit oss genom mycket som ingen kan förstå.. och sånt ger man inte bara upp!
Jag älskar Dig, Niklas Sandell!
Kom hem nuuuuuu. Parkera motorcykeln och drick en grogg med mig. Låt mig somna i dina armar för alltid!
Nästa helg är det flytt.
Och imorron kommer älskade syster!!!

<Nu...grogg


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart ska ni flytta och vem ska han eran gamla lägenhet?

2007-08-13 @ 09:06:54
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0