Fabulous!!!

Jihoooooo!!!!
Idag är en mkt bra dag!! Allt går som planerat och nu när allt är så bra så ska jag gå och köpa glass och sen ska jag och Niklas ta en sked var och äta upp hela glasspaketet... F A B U L O U S!!!

För övrigt så klippte jag en förjävla sur gubbe idag.. men när jag fick höra vad han hade för yrke så var det kanske inte så konstigt..
Skönt med sovmorgon iallafall.. Men när jag vaknade runt 6 snåret imorse och skulle gå ut med Salka innan det hände en olycka inomhus så hittade jag märkligt nog inga skor.. nej, för alla par låg i Salkas bur, själv fick hon inte plats så hon gnålade åt sig en plats i sängen. Det är märkligt.. trots att hon är minst så verkar hon ta mest plats? Idag upptäckte vi att odjuret nuförtin är så pass stor att hon kan hoppa upp i både säng och soffa själv! Mycket obra!

Nu, pannkaka.. sen, glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0