Dumpad

...
Jag tror bestämt att jag blev dumpad ikväll.. Satt uppe och skulle kolla om jag hade fått nåt viktigt mail eller om det stog nåt viktigt i nåns blogg.. helt plötsligt hör jag några klor i trappan. Så jag misstänker att Salka sprang ner och la sig hos mamma. Det får väl å andra sidan vara okej, eftersom jag sover med Salka varje natt, men det gör inte mamma.

Har varit hemma i Stugun ikväll iallafall. Först så var jag hemma hos mamma och åt grillat. gott. Drack vin till maten, och sen kom jag på att pappa borde bjuda mig på en grogg. Pappa hade dock ingen grogg.. Han sa dock att jag fick ta en öl hemma, så jag tog tre. Pappa blev mkt förvånad att jag hade fått i mig tre öl. Så nu kan jag erkänna att jag är mkt rolig. Det kanske är lika bra att Salka sover hos mamma så får jag ta sovmorron.

Niklas är kvar i stan vilket är rätt tråkigt, men får ju träffa min älskling imorron! Mkt mysigt.
jaa men just. Fick en leverans från godis sidan idag. Jättebra. Jag som var sådär särskilt sugen på godis. Inte för att det tjänar nåt till att man försöker vara snäll med hunden, för hon kunde inte tugga colaflaskor ändå. Jag råkade även sätta mig på Salka.. haha.. Det var lite synd om henne. jag hade väldigt fet rav. hahahaha

Nu känner jag att jag är mkt salongsberusad. Så nu ska jag tvätta bort smink, borsta tänderna och sova en skvätt. Mkt behövligt..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men varför i helvete måste dom där jävla dockerna spreta så förbannat med fingrarna???

2007-08-27 @ 15:09:22
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Zalla

Hahaha.. Äckliga toaletter är inte alls mysigt. När man sätter sig på toan känns det som om massa bakterier fastnar på skinkorna och liksom gror in sig.. BLÄ! Så är det säkert. Och hår som inte luktar frukt eller godis går helt bort.. Pusspuss

2007-08-27 @ 18:59:27
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0