Det börjar bli lite ovant..

Det börjar bli lite ovant det här med att skriva på stordatorn. Niklas har äääääntligen fixat drivrutinerna och även ringt till comhem och lovat att vi inte ska använda lilldatorn mer om dom tar bort spärren på internet.. och det gjorde dom.. Så nu är man snart tilbaka på msn igen.. Jag kan lova att jag har haft lite abstinens. Datanörd som man är.

Idag har jag varit och köpt en jätterolig sak. Typ en vävstol där man kan väva armband med pärlor. Skitroligt. Nu ska jag bara komma på ett bra mönster som jag ska väva. Det bör hålla mig sysselsatt ikväll.

Har varit skitbra på jobbet idag. Börjar bli mer och mer frisör känns det som. Både Maria och Erika har sagt att jag har blivit jätteduktig. Och jag har en kund som har bokat en ny tid och en annan som tog mitt namn och ett kort och skulle höra av sig nästa gång hon ville klippa sig.. Känns jättebra. Perfekt tills på Lördag när du kommer och klipper och färgar dig, Marita. Du kommer bli skitsnygg i min frisyr som jag har tänkt ut, som självast Joakim Roos har designat! Marita!!! JOAKIM ROOS! Han är bäst!!!!

Så, mycket har hänt sen sist. Vi har flyttat.. Jag och Niklas började bära saker till vårat nya förråd natten mot lördag. Vi bar i 3-4 timmar tror jag. Samtidigt tvättade jag fyra maskiner och diskade en veckas disk. Varför kan man aldrig göra sånt på en gång? Klockan 9 kom Johan in och han och Niklas bar som galningar. jag bar också, fast inte lika mycket kan jag erkänna. Lite senare kom Anita och Lasse och hjälpte till. Vi hade väl flyttat allt och städat ut oss ur gammlägenheten till klockan 14 ungefär? Blev besvärad över vilken jävla skit man har bott i. Väggarna i badrummet var helt svarta, och när jag började skrubba kom en mycket oangenäm odör fram. Dränkte in hela badrummet med såpa och sen var det grett vill jag lova. Men det var jobbigt. Speciellt eftersom jag fortfarande hade träningsvärk sen tisdagens Body Pump. However.. Imorron är det dags igen!
Nu har vi kommit iordning det mesta och det är bara lite småfix kvar innan det är så fint som det borde.

Salka har lärt sig ett nytt trix. Tass.. Fast hon är inte så bra på det än, men det kommer.

Och idag fick jag skäll, men det är en annan historia.
Längtar tills syster flyttar till stan så jag får en vän..  Iof är det faktiskt ganska skönt att vara en ensamvarg, för man får mycket gjort om man så vill.. Dessvärre brukar det sluta med att jag tycker synd om mig själv, och så får jag inget gjort ändå.. 
ja just ja.. 28,4 visade fettprocenten igår.. jihooo har gått ner 0,1%.. jag är ju smal jag.
idag ska jag äta äppelpaj till middag så jag inte tynar bort helt. det vore ju trist..

och.. ja Tina. Det är klart att du kan boka en tid hos mig.. Och det borde du också, med det där rishåre.. neeerå! Men titta förbi så ska jag göra dig fin!


Längtar tills på lördag nu, när jag ska på pimpa marita :D hihi


Kommentarer
Postat av: Marita

Ja jag längtar också.. Håller på att fundera på vilken färg jag vill ha... hmmm ?!
Spännande att se frisyren, återstår att se om jag törs :D Puss

2007-08-21 @ 08:29:22
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0