.Body Pump.

Ikväll vart det som sagt då ett pass Body Pump..
Ökade lite sen förra veckan och det känns skitbra. antingen har jag blivit stark nu eftersom jag tränar regelbundet (pfft) eller så fegade jag lite förra veckan. Förmodligen alternativ nummer två. Hur som helst hade jag jävligt ont onsdag, torsdag, fredag och lördag förra veckan.. så det lär ju bli värre nu. Men har man sagt det så har man! Efter pumpen var jag ut på en rask promenad med Salka. Sen träffade salka en kompis!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag steka mig en kycklingfilé och koka lite qinoua och med gott samvete sätta mig framför teven som en slöhög.

Jag älskar att vara ilag. Och nu kan man tro att jag kanske älskar att vara ilag för att jag får rosor och massa fina presenter varje dag, en färdig middag när jag kommer hem, massa fina ord och får ha regelbundet sex. Men så är inte fallet. Jag älskar att vara ilag därför att det är okej att jag ser ut som en lurk. Det är okej om jag har på mig säckiga mjukisbyxor och ett gammalt linne. Det är okej om håret är ofixat och jag är osminkad. Då hade man kunnat tro att jag skulle säga att Niklas älskar mig ändå.. (Det gör han kanske, men han är nog jäkligt lej på att jag ser ut som en lurk).. Men det är jävligt taskigt att dumpa nån för att den är ful.. moahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Persa

men fan va du är duktig som tränar å har dig.. jag är imponerad av dig Lina:)

2007-08-21 @ 21:10:30
URL: http://johannatjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0