Sool

OMG! I love it! Ge mig sånt här väder tills i oktober nu så är jag lycklig!!!

Nu till en sak som i don´t love.. Ibland kan jag fundera hur det kommer sig att engelbrekt har namnsdag men inte Lina. Jag känner mig väldigt förtryckt och utsatt pga. att jag inte har någon namnsdag.

Helgen har varit fin. I fredags började jag och amanda och drack. Sen blev vi arg, shotade ouzo och sen blev jag ännu argare. Sen "tog jag tag" i problemet. Jag skrek, jag böla en skvätt. Sen gick vi hem.
För övrigt så är mitt beroende tillbaka. Yatzydjävulen har återigen satt sina klor i min arma kropp och själ.
Spelar både på internet och irl. Och blir lika glad varje gång jag, mot förmodan, skulle förlora.

Var nyss på affärn och handlade "lite" godis till resan tillbaka till Övik ikväll. Det kan behövad. Men skönast är att Petra tar bil, så vi slipper sitta breve nåt mongo på bussen och trängas eftersom det alltid brukar vara så häääämmst lite folk på söndagsbussen.
Så... 9.5 vecka kvar.
Imorgon ska jag ta itu med andra problem. Och så borde jag ha nya skor. Fyyy faan also

Nu, dags för yatzy. Ses på blip.se

Tjarå

Kommentarer
Postat av: Marita

Hihi så yarre beroendet är tillbaka. Själv håller jag mig borta från blip.. Puss

2007-04-15 @ 16:55:16
Postat av: Evelina

helloo! varför har du en sånhär fin blogg.. min ser ju ut som ett ruttet hallon.. hur fixar man en bild längst upp?

2007-04-18 @ 12:59:53
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0