Söndag 29/4

Typ first time ever man slipper känna sig ihjälstressad på söndagseftermiddan för att det snart vankas avfärd tillbaka till Kusten. Är nu hemma tills på tisdag eftermiddag och sen far jag hem igen på fredag.. såå jävla skönt att slippa vara där allt för länge.

Allt jag vill just nu är att få åka hem och bo i en större lägenhet och jobba på salongen. Ska bli fasligt roligt.

I helgen har Linda varit med till Östersund. I Fredags var Petra och Linda trött, så dom åkte hem till Petra och sov.. Jag skickade Niklas att hämta Amanda och sen blev det spritdrickning in på sena natten. Tyvärr vaknade jag runt sex-snåret på Lördagmorgon och trodde att jag hade dödd. Så var inte fallet, men frågan är ju om det inte hade varit att föredra. Var grymt bakfull fram till sena kvällen och tänkte att en återställare runt 22-23 snåret vore på sin plats. Det var kanske inte att föredra, eftersom jag har varit rätt sliten idag med. Ikväll blir det dock alkoholfritt, lite wok och lite film kanske. sen en tidig kväll för att ladda inför morgondagens intagande. ja jag säger då det.

Saya kom förbi idag och snacka lite skit, vilket var mycket trevligt. Det är allt för långt mellan gångerna man ser till dom där stockholmarna.

Ja just ja, jag och Niklas har även varit ilag i ett år och fyra månader idag. Det är inte illa ska jag säga.

Igår klippte jag även svärmor, och jag inser när jag har börjat klippa, att jag tyvärr hade klippt bort mig totalt. Jag hade inte en susning om vad jag höll på med. Linda såg det på mig och försökte på ett diskret sätt [utan att skrämma ihjäl kunden] hjälpa mig att komma på fötter igen.. Till slut blev det bra, men nästa gång kanske jag ska börja från rätt håll.
Sandra ska även komma och bli klippt vilket år som helst nu! Det ska bli fint.

På Onsdag är det endast sju veckor tills jag flyttar hem.. läääängta. Det är så skönt att vara hemma och vara med Niklas och Amanda och alla goingar som man bara vill krama hela dagarna. Blir jävligt besviken över vissa saker, men det går ju att diskutera en annan gång. Vissa saker är värda att diskutera, men vissa får man väl helt enkelt bara acceptera. Vilket jag väljer att göra den här gången. och förra... och eventuellt gången innan det.

Så i veckan... I Torsdagskväll var jag och Emelie och skulle kolla på Pias hund. Vi passade på att få lite fika och sen så blev vi kvar i tre timmar typ.. Efter det åkte vi på en tur med bilen och bestämde att vi ska äta uppe på skidbacksgrejsen nån dag. Trevligt.

ja, det här blev ju hemskt innehållsrikt, men tänkte att mina fans kanske kände sig i behov av att veta att jag lever. Så.. nu vet ni att jag lever, så får vi höras en annan dag.

"Men I´m telling you..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0