Grett

Det är ju förjävla grett med ledighet. Speciellt lite tjyvledighet.
Den här veckan är det meningen att vi ska vara ute på våra salonger, men eftersom jag inte riktigt har nån salong än och inte ska på min eventuella förrän imorron är det ett alldeles utmärkt tillfälle att vara lite ledig.

Igår klippte jag Siw, Pappa och Adam. Idag har jag klippt Lars och ska klippa löken senare och Niklas om han har tid att varva ner en sekund eller två. Senare i veckan ska jag klippa Micke. Tur man är poppis =). Lars var nöjd iaf och det verkade pappa med vara.. Adam gnällde ganska mycket, men det brukar han ju göra.

För övrigt så är det 9.5 vecka kvar i skolan när jag kommer tillbaka nu efter påsk. Men man hinner verkligen känna att man saknar att bo här när man får vara hemma en vecka.

Håller tummarna nu för att alla mina planer ska gå i lås. Vilket det inte verkar som. Jag blir ignorerad, och det tycker jag inte om ska jag säga. Inte det minsta. För övrigt så har jag letat en vårjacka idag. Det fanns mest skit överallt. Hittade dock EN som jag ville ha, men självklart så kostade den 1700. Perfekt för mig som pluggar och inte har nån inkomst what so ever.

Bytte blogg, för den andra var så tråkig.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0