Fredag 13/4

Idag klev jag upp tidigt. Vissa är det ju ordning och reda på.
Vaknade 9.45. Gjorde mig klar på en kvart. Amanda och Micke kom klockan 10.00. Sen klippte jag micke. Det blev väldigt väldigt snyggt... tyckte jag iallafall. [Micke vågade väl inte säga annat]

Den 25:e Juni börjar jag iallafall jobba på Max Frisering. Det ska bli greeeeeetttt!!!!! Var dit igår och skulle prata med dom. men då visade det sig att Erica hade råkat boka in tre klipp och färg på en timme så jag fick hjälpa henne att färga en kund samt skölja ur några färger. Det gick bra. Jag var duktig.
Det hela skulle firas igår med en liten fikacider på kvällskvisten med Niklas... trodde jag.
Det hela slutade med att Niklas var och kollade på en skoter och jag satt själv i mörkret och smygsöp mitt på en torsdag.
Sen var vi till Patrik och hjälpte han med några lampor som krånglade. Jag är väldigt teknisk så det var inte ett problem för mig att fixa. Det är tur att Sandellsbröderna har mig. Niklas behövde ju lite hjälp i våran lägenhet med att sätta upp en dimmer i badrummet också.. Det var jag också bra på [Eller så var det så att jag följde med för att se hur Patrik bodde och det enda jag hjälpte till med var att hålla i lampan.. hahaha.. antingen eller]

För övrigt vad jag och Amanda en repa på stan och fikade samt kollade på min jacka som är jättedyr men som jag vill ha ändå. Hade jag jobbat som vanligt folk gör så hade jag kunnat köpa den nu! Vad arg jag blir. Löser problemet en annan dag.. Nån som känner för att råna en bank? Ring isåfall!

Ikväll ska vi nog umgås med Amanda är det tänkt. Kanske driiika lite? Ja det vore trevligt.

Nu ska jag ringa Michael Scofield och fråga om han har en bra plan så jag får pengar till min jacka.

Tjarå


Kommentarer
Postat av: Marita

heeeeeeeej dåååå reeee

Puss

2007-04-13 @ 14:06:33
Postat av: helene

Jag är på att råna en bank! Vilken tar vi? Swedbank har ju numera öppet ändå till 18 alla dagar. Kanske lättsammast?

2007-04-13 @ 16:48:53
URL: http://www.nogg.se/heleneforss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0