5/9 2016

 

 
Världens bästa Astrid, 7 månader idag. Galet är vad det är!
 
Min stora unge sitter i sin egen stol numera, äter gröt som en hel karl till frukost och äter samma mat som oss till middag.
Hon försöker sitt bästa att krypa, men det går sådär. Det funkar antingen med armarna eller med benen, inte båda samtidigt. Det ser mer ut som en yogahund. Å andra sidan kan ju jag ha missuppfattat henne totalt, och hon kanske skiter i att krypa - hon går direkt på yogan.
 
Idag har jag övergått till 50% hemmavarande förälder. Imorgon börjar allvaret. Jag har lite panik. Inte för att lämna henne med Danne såklart, det kommer givetvis gå galant. Inte heller för att jobba, för det ska bli skoj. Men att jag inte ska få spendera hela dagarna med henne. Varje dag? Hur ska nu det här gå.
Jag tänker åtminstone att övergången är lättare för föräldrar idag, än för 15 år sedan när en var tvungen att fota, skicka in på framkallning och vänta på att det skulle komma i brevlådan innan några bilder kunde visas.
 
Ikväll är det premiär för afHo! Jeei!
Jag hoppas på succé. Jag hoppas även på mycket folk!
 
Let me see that ass drop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0