3/5 2016

Failade igår utan att jag visste om det.
 
Skulle äta "raggmunkar" till lunch som fanns kvar från häromdagen. Orkade inte steka bacon men hade ju lingonsylt i kylen.
När jag har ätit upp min lunch inser jag att det inte var steviasötad lingonsylt utan bara sylt med mycket mindre socker än vanligt. Det är var ett ärligt misstag. Det var inte jag som köpte sylten sist, och det fanns inte den med stevia.
Nåväl, det var ju inte så mycket sylt jag hade till.
 
Annars gick det bra. Till sen middag blev det pulled chicken med grönsaker och guacca. Det tänker jag ska bli lunch idag också. Det hade varit väldigt gott med ett glas Cola till maten... ;)
 
Närå, jag var inte ens sugen förrän till middagen, men då kolsyrade jag en flaska vatten istället och det gick ju utmärkt. Har även två goda smaksättare till kolsyrat vatten, fläder och jordgubbe/citron. Yum!
 
Planen nu är att Danne ska gå och fixa något på jobbet, och sen när han kommer hem ska vi ta tjejerna på en långpromenad i det fina vädret. Efter det är det väl läge att tvaga av sig för sen ska jag jobba!!!
 
Det är ju lite nervöst det här, jag har ju inte jobbat på fyra månader, men det ska bli skoj! Astrid och Danne ska klara sig själva. Han är också nervös. Astrid känner sig lugn.
 
 
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0