2/5 2016

 
Nu får det vara nog. Jag och Danne har bestämt oss för att komma i form. Jag har skrivit det här förut, och då gick det ju bra. Vi har ätit så mycket skit på senaste att hälften vore nog. Jag med någon form av ursäkt att "man får inte äta strikt LCHF medans man ammar".. När åt jag senast strikt LCHF?
Möjligtvis när jag började, men sen har jag alltid ätit normal eller liberal.
 
Vi började dagen med invägning. Ingen glad historia.
71,6 stannade vikten på för min del. Jag tänker att någonstans mellan 60 och 63 blir bra.
Efter invägning klädde vi på oss och gick en långpromenad. Det var skönt. Vädret idag har ju inte varit så tokigt alls.
 
Jag har känt mig lite hängig på senaste. Nästan lite deprimerad. Jag inser ju nu att det förmodligen är för att jag har ätit så jävla kasst. 
 
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0