31/3 2016

 
Våran finaste Astrid <3
 
Hon har jättvassa naglar så hon river sår i ansiktet på sig själv. Det ser ont ut, men hon verkar inte störas av det. Idag kanske vi ska på babymassage, det är ännu oklart. Informationen som framgick förra veckan känns ytterst bristfällig. Jag ska ringa och kolla om exakt 16 minuter.
Imorse var jag uppe i ottan och åkte till bilbolaget för att lämna in bilen. Värmen har slutat fungera. Svinkul när vi lagt pengar på en flångny bil. Hoppas att det går fort att fixa. Tråkigt att jag måste gå upp själv för att hämta hem den, men jag har en bra bok att lyssna på medans jag går.
 
 
Ja! Jag har ju även hittat hur jag ska ha håret nästa gång. Eller i höst? Vi får se!
The colour I am swooning over .. I am loving the red and cooper tones .. I need to spruce up my colour one of these days !:
 
Svinsnyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0