7/1 2016

Idag har vi mest flängt runt en massa.
Varit och beställt tapeter till hallen, varit och lånat mosaikprover, lämnat tillbaka mosaikprover. Beställt mosaik. Varit på Maxi en sväng. Varit och lagat en nagel. Varit på skatteverket och fyllt i papper för adressändring eftersom vi tydligen inte var helt överens om att jag hade adressändrat redan i våras. Varit och hämtat ut mina oljor till hudvården jag ska pyssla med. Skoooj!!
 
Vi var även till BM imorse en sväng och tog både urin och blodprov. Fick lite backning sist hos en annan BM på blodvärdet, och hon tyckte att jag skulle äta järntabletter. Det tyckte inte jag. Jag åt spenat, broccoli och apelsin istället. Från 96 till 117. Tabletter, skulle inte tro det.
Urinprovet var lite sämre dock. Både spår av blod och äggvita. Inte bra. Blodtrycket var dock bra, så förmodligen ingen förgiftning iallafall.
 
Nu ska jag vila en stund med Salka, vänta på att Danne kommer hem och lagar mat åt oss och sen kanske det blir bio ikväll om min kropp pallar.
 
Update gissningar:
Sandra - 23/1
Tina - 27/1
Sara - 3/2
Marita - 5/2
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria H

Jag tror du får 8/2 👧🏼😘

2016-01-07 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0