31/1 2016

Happ det var det det.
Nu börjar det bli jävligt stressigt om jag ska få till en januariunge. Jag trodde att jag skulle vara galnare by now, men det hade nog varit värre om jag faktiskt hade fattat att det kommer en unge. Det gör jag inte. 
Det kommer fortfarande bli en väldig överraskning.
 
Helgen har varit väldigt lugn och sansad.
Fredagen bjöd på en ledig dag med min man, möte hos Ulla-Karin (förhoppningsvis det sista), sen mötte jag upp Petra för en tretimmarsfika med henne och hennes lilla snygging. 
Jag höll framgångsrikt i ett barn under 5 månader utan att han skrek. Det är bra. Det kanske kan gå vägen det här.
Efter att jag hade fikat så gick jag och Danne på bolaget och botaniserade på deras alkoholfria hylla, köpte med oss lite öl, bubbel, kött och ost hem och körde AW innan vi drog på bio.
Trevligt att kunna gå på bio. Det gjorde lite ont i ryggen att sitta så länge, men för två månader sedan hade det varit en omöjlighet. Vi såg The Revenant. Den var sådär. Jag önskar att den hade varit bättre. Man gillar ju Leo!
 
Igår stannade vi inne hela dagen och hade desperate-maraton. Hade tänk vila upp oss inför vattenavgång och barnafödande. Well, that didn´t happen.
 
Idag har vi varit ute på en promenad i 2 timmar och 45 minuter. Mycket skönt väder. Mycket ont i kroppen när vi kom hem. Sen kycklingfajitas och nu chill en stund.
 
På tisdag kommer elkillarna iallafall och fixar belysningen i köket. Fan vad najs!
 
Sandra - 23/1
Tina - 27/1
Frida - 2/2 
Danne - 2/2
Sara - 3/2
Jenny - 4/2
Marita - 5/2
Malin - 6/2
Maria H - 8/2 (jag hoppas verkligen att du har fel)

Kommentarer
Postat av: Marita

Vet du, när elektrikern var hos oss och satte upp spots gick jag hemma med värkar och dagen efter kom Stella, så kanske blir på onsdag då:)

2016-02-01 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0