3/1 2016

Imorgon blir min första lediga dag. Vad kontigt det blir att inte gå på jobbet.
Och skönt. Konstigt och skönt.
 
Jag ska göra en uppgift om dagen är det tänkt, men imorgon blir det några fler än vad som var tänkt.
Morgondagens uppgifter blir att köpa några bodys till Sickan (Skulle ha köpt en mössa, men det gjorde tant Sara. Bra!), tvätta dom, börja packa en väska, köpa några strumpor och sen ska jag kolla om jag får någon post. Man gillar ju att få post.
Passa på att få lite dagsljus ska jag också göra. Och lyssna på ljudbok.
På tisdag ska jag försöka ställa in klockan på micron. Jag har lyckats en gång så jag fattar inte varför jag inte får till det igen. I värsta fall får jag göra en kraftansträngning och försöka leta reda på bruksanvisningen. Lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0