28/1 2016

Alltså..försäkringskassan. Jag blir fan tokig!!
 
Jag fick utbetalning igår på min gravpenning. 100% ersättning.
Jag har alltså bråkat, överklagat, fått otaliga hjärnblödningar och till slut blåst min semester, och sen får jag 100% ändå, och får ringa och berätta för FK att jag har fått för mycket. Nu kommer jag få ett återbetalningskrav.
Det var ju givetvis mitt fel. 
Jag hade ju skrivit att jag tänkte vara hemma 100% från 1 Januari. Det var ju så det var.
Däremot så visste jag inte att det räckte att fylla i ett formulär med vad jag ville för att få beslutet hävt?
 
Dessutom trodde jag att det övergick i föräldradagar efter gravpenning automatiskt. Nej men det gör det ju såklart inte, det är klart att jag vill vara hemma utan ersättning (vilket jag är nu)..
Jag blir tokig. Jag fattar inte vad de vill. Jag kommer inte in på mina sidor på datorn för jag får inte ner ett jävla bank-id så jag får göra allt på datorn.
 
Jag hatar försäkringskassan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0