19/1 2016

Alltså. De som är hemma med flit för att de inte orkar jobba... vad fan gör de om dagarna?
Det är så satans tråkigt att vara hemma själv att jag på riktigt nästan har känt mig lite deprimerad vissa dagar.
Det kanske är bra. Jag tar förlossningsdepp i förväg. Tidseffektivt.
Idag fick jag dock veta att min telefon är klar på verkstaden och har lämnat. Då blev jag lite glad igen. Har varit lite deppig över att jag förmodligen inte skulle få fota Sickan med min egna telefon när hon är ny.
 
Jag hoppas att den hinner komma åtminstone. Med min tur - kanske inte.
 
Nåväl, en ska bli glad för det lilla. Det underlättar i vardagen.
 
Idag har jag inte gjort många knop. Tvättat en maskin, lagat mat, sovit en stund mitt på dagen. Ja inga stordåd. Sen kom mamma med Sickans nymålade säng och ett helt lass med kläder som hon och Eva hade köpt. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va mysigt med säng! Åsså perfekt me massa kläder till lilla sejen❤️ Jag tyckte för övrigt det var jätteskönt att va hemma massa innan. Kollade serier, åt, sov, promenerade. Ah, härliga tider!!

2016-01-19 @ 23:19:34
Postat av: Frida

Åh va mysigt med säng! Åsså perfekt me massa kläder till lilla sejen❤️ Jag tyckte för övrigt det var jätteskönt att va hemma massa innan. Kollade serier, åt, sov, promenerade. Ah, härliga tider!!

2016-01-19 @ 23:19:36
Postat av: Marita

Ja hur klyschigt det än låter, så passa på att göra ingenting, sova mitt på dagen, plöja serier, duscha länge. För den tiden finns inte på samma sätt sen. Å vad kul det ska bli när hon kommer!

2016-01-20 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0