18/1 2016

Nu kan man konstatera att min egna plan att Sickan kommer 17/1 är förbi. Det var ju typiskt.
Idag har vi varit och inhandlat lite mer saker som vi var tvungna att ha. Vi hade tillexempel glömt att köpa en pyjamas. Snälla föräldrar.
Jag vaknade imorse av ett samtal från en paketleverantör. Jag älskar att få post. Jag älskar att få paket ännu mer. Beställde lite träningskläder förra veckan som kom idag. Jag köpte ett par mjukbrallor som jag bara längtar ihjäl mig efter att få ta på mig, men med min tur så går väl vattnet isåfall och jag vill inte ha fostervatten på mina sprojlans nya brallor. Den som väntar på något gott ;)
 
Update gissningar:
Sandra - 23/1
Tina - 27/1
Sara - 3/2
Frida - 2/2 
Danne - 2/2
Jenny - 4/2
Marita - 5/2
Malin - 6/2
Maria H - 8/2 (jag hoppas verkligen att du har fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0