14/1 2016

Nu har jag försökt i tre dagar att köpa nya lakan. Det har gått sådär faktiskt.
Igår var vi till BM, på föräldragrupp (fast vi bara var två par) och på förlossningsföreläsning. 
Sickan är fixerad, vi fick gott fika på föräldragruppen och varken äggvitan eller blodspåren verkar vara något att bekymra sig över. Så bra då.
Sen kom bästa Lovan hit med värsta goodiebagen, fast goodiekorgen. Blöjor, napp, nappflaska, handdukar, mjölkpump, questbars och choklad till mig, topz. Massa bra saker. 
 
Idag har vi tagit en fika på stan, shoppat en filt åt Sickan, smink åt mig, hämtat öl åt Danne. Sen gick vi hem och jag mådde lite halvtjyvens så jag blocksomnade och sov i 1,5 timme. Det hade jag gjort mig förtjänt av (nej).
Salka tycker att det är i kallaste laget för att gå ut, och det tycker vi med.
Nu på kvällen har jag skapat hudvård och tvättat håret. När jag inte jobbar tycker jag tydligen inte att det är så viktigt med rent hår. Eller smink. 
 
Update gissningar:
Sandra - 23/1
Tina - 27/1
Sara - 3/2
Frida - 2/2 
Danne - 2/2
Jenny - 4/2
Marita - 5/2
Maria H - 8/2 (jag hoppas verkligen att du har fel)
 
Själv har jag ju satsat på 17:e så vi får se om hon tänker komma på söndag. Det kanske är lika bra att hon väntar ett par dagar till för jag skulle hemskt gärna vilja vara med på en kurs på Torsdag. Och färga håret. Imorgon ska naglarna fixas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gissar på 6/2 :)

2016-01-15 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0