11/1 2016

Häromdagen så small det liksom till i en magmuskel (igen) och nu känns det som att den faktiskt sprack. Skönt! Om hon inte skärper sig så kommer vi att få många obehagliga samtal från dagis framöver.
 
Idag har jag inte gjort många knop. Klockan på micron har jag dock fixat. Sen har jag virkat mormorsrutor som jag äntligen fick till. Tagit en tupplur har jag gjort och tvättat en maskin. Och börjat packa väskan till förlossningen.
 
Update gissningar:
Sandra - 23/1
Tina - 27/1
Sara - 3/2
Frida - 2/2
Marita - 5/2
Maria H - 8/2 (jag hoppas verkligen att du har fel)
 
Sara och Marita har backupgissat men nu kommer jag bara ihåg Maritas på Stelladagen 30/1. Kan Sara ha backupgissat på min födelsedag?

Kommentarer
Postat av: Marita

Japp det gjorde hon!

2016-01-11 @ 22:31:06
Postat av: Jenny

Jag gissar på den 4/2 :)

Dålig stil det där med muskeln.

2016-01-12 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0