7/4 2016

 
Idag har vi varit på föräldragrupp och sen babymassage. Mellan hann vi in till Maggan och ändra tid till nästa BVC, vi hade råkat boka Kristiflygare och då tänkte inte hon vara där. Inte vi heller för den delen!
Apropå det så finns det fler i familjen som skulle må gott av en massage. Fy fan vad det blir ont i axeln att kånka runt på Astrid hela dagarna. Drömmen vore en rejäl rygg, axlar, nacke-massage och sen ett bubbelbad. Men fy fan vad lyxigt!!
 
Idag fyller världens bästa Sara 30. Svettigt! Det betyder att 30 börjar flåsa mig i nacken. Än så länge omger jag mig av äldre människor så känner jag mig fortfarande lite ung!
STORT GRATTIS TANT SARA!
 
Nu hade jag tänkt att min avkomma skulle sova. Det hade inte hon tänkt. Hon ska mest skrika åt mig! Okejdå. Pappan är på stan och väntar på att det ska bli huligantillhåll på puben. Det går minsann aldrig att lita på AIKfansen. Skvatt galna är vad de är!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack! Skönt att det snart är din tur!

2016-04-11 @ 09:01:52
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0