2/4 2016

Ni vet våran granne som gillar att skrika åt sin familj?
Han som kom ner i somras och skällde på oss så saliven sprutade när vi renoverade köket. Vi skulle borra några hål i betongen och han kom ner och var skitarg för att det lät så jävligt och hans barn skulle ju faktiskt sova! Klockan var strax före 18 och vi meddelade vänligt men bestämt att vi skulle fortsätta borra tills vi var klar.
 
Veckan efter kom han farande och var förbannad för att vi knackade kakel med en liten skruvmejsel. Klockan var visserligen 22 då, men hans barn blev tydligen skiträdd över det här.
(Jag tror iochförsig att han blir räddare av att hans pappa spenderar alla vakna timmar med att skrika åt honom, men vad vet jag om barnuppfostran)
 
Han står där uppe nu och skriker lugnorna ur sig. Klockan är 21.11. Borde inte hans barn bli skiträdd om han har sovit sen strax före 18 (vilket jag då gissar är hans läggtid) och hans farsa drar igång med värsta skrikbonanzan?
 
Fan vad jag hoppas att de flyttar, eller blir vräkt, eller förflyttad till ett annat land eller vadfan som helst. 
 
Grannen! Jag orkar inte lyssna på ditt evinnerliga skrikande mer. Håll käften eller flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0