21/12 2015

Men det var väl faan också!!
 
Läser på familjeliv om en som kände sig ful när hon var gravid. Det var tydligen inte helt okej att säga. Många som högg på henne.
Det var dock en som kom med ett bra svar. "Först blir du gravid och ful. Sen får du barnet och blir fulare" hahaha!!
 
Som ni förstod av mitt något syrliga inlägg sist så fick jag avslag igen på graviditpenning. Jag har fortfarande bara 50% nedsatt arbetsmöjlighet, tydligen.
Jag trodde att jag hade fått mindre ont i ryggen, men det har jag inte. Jag har så satans ont i magmusklerna och i huden att ryggen överskuggas av det.
Och som om inte det vore nog så ramlade det ur en bit tand ur truten igår!! Alltså på allvar!? Det är nu det börjar.
Danne kallade mig för gluggen hela kvällen igår.
 
Det här är katastrof på många sätt och vis.
1. Jag är livrädd för tandläkaren.
2. Jag har pga livrädsla för tandläkaren inte varit dit på 10 år, vilket medför att jag kommer måsta göra en undersökning nu och de kommer hitta massa saker att laga.
3. Det här kommer att bli jättedyrt (iof trodde jag att det kostade ungefär 5 lax att laga en tand, men riktigt så illa var det ju inte?)
4. Får en droger som gravid?
 
...det är också lite roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0