Torsdag 6/3

- Tjena, har du några MC Hammer-brallor som inte är i så galet mönster eller inte i mjukistyg?
- Vad är det?
Herregud, ungdomen. Vet inte ens vad en MC Hammer-bralla är.
 
Igår rök mina naglar. Det känns lite lustigt. (att fingrarna ser ut som prinskorvar kan man ju diskutera en annan dag) Konstigt att skriva på datorn, eftersom jag under ett år har arbetat fram en ny teknik att skriva. Det vänjer jag mig vid, no worries.
 
Ikväll har jag käkat kina med Lovisa och kirrat lånelöfte. iiiiiiii.
 
Nu är skitåret över, kom ihåg det. Förra året var svarta ormens år. Det är ju inte så lustigt att det var dåligt. Nu är det gröna hästens år. Därför kommer allt gå lysande i år. Och snabbt kommer det gå också.
 
Såhär i efterhand önskar jag att jag inte hade hoppat efter basketkorgen i söndags. Jag har fortfarande ont i knät, och jag hoppas fortfarande att det bara var det att jag stötte ifrån lite tokigt.
Nåväl, gröna hästens år. Knät blir strax bra, och jag ska sluta hoppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0