Jävla skit

Fick idag ta beslutet att ha en träningsfri vecka (utöver zumban som jag inte har större val än att infinna mig vid).
Imorse när klockan ringde kände jag att knät inte funkar. Tränade som vanligt förra veckan i hopp om att det skulle ge med sig efter mitt något misslyckade basketkorgshopp. Well, det gjorde det inte.
Har fortfarande lika ont.
 
Det här känns ju tråkigt förstås. Jag tyckte att jag hade kommit en bra bit på vägen eftersom jag dels kunnat gå upp för trappor utan smärta och dels känt mig starkare. Jag blir skitsur på mig själv. Lärde jag mig inte för ett år sen att hoppa inte är min grej? Uppenbart inte.
Happ, men vilovecka och sen hoppas jag att jag är på banan igen. Positiva tankar!
Ikväll har jag fått färga håret. Det tog bara 4 timmar..
 
Imorgon är det lägenhetsvisning. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0