Istanbul? Istanbul!

Okej, jag bröt träningsfria veckan och var iväg en sväng imorse. Mest för att känna efter, tänkte jag. Det vart inte så. Jag körde hela passet, det gjorde ont men vi får se hur det känns imorgon. Hejja knät. work with me.
 
Iallafall. Igår när vi kom på jobbet stod det på anslagstavlan:
"Kan alla äta gomiddag 23/4"
 
Lina och Lotta - boka kurs i Istanbul (om ni vill)
Vi ba: näe, helst inte.
Eller mer som: Hell yes!!
Vilket trevlig överraskning. Alla borde någongång få känna den känslan. Att bli behandlad, som vi blir behandlad, på sitt jobb. Det är fantastiskt.
Så som det ser ut nu så drar tant Lina och tant Lotta till Istanbul i oktober. Gonna be awesome.
 
Imorgon ska jag på Ikea, och nu ska jag äta upp sista biten morotskaka som jag fick av mamma. Hon bakade och fixade, och sen tyckte hon inte om den. Perfekt - mer till mig. nomnomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0