chia?

Tröttelsen som har infunnit sig idag har inte varit att leka med. Var på väg att somna i soffan för en halvtimme sen, men det, insåg jag, skulle vara en extremt dålig idé. Dessutom hade jag slut på granola. Jag kan inte ha slut på granola, för då blir det ingen frukost imorgon.
Så jag slängde ihop en plåt, som står i ugnen och blir asgod (förhoppningsvis) just nu.
 
Idag köpte jag även chiafrön. Jag är kanske sist med att prova, men bättre sent än aldrig.
Imorgon ska jag prova göra en chiapudding av dessa superfrön som ska få tjäna som frukost på fredag. Det ska bli spännande.
Det finns för mycket godsaker i dessa små frön för att inte prova. Jag återkommer med resultatet så ni vet om det är värt att handla på er lite frön eller inte.
 
Happ, den träningsfria veckan fortsätter. Alltså, jag var ju på zumba igår, men det kan vi väl konstatera att jag inte har något val. Det var svinkul! Fullbokad klass.
Imorgon får vi se hur knät känns, ska prova göra ett benböj eller två ikväll så kanske jag kan smita iväg och träna lite imorgonbitti.
Testade även mina nya aminosyror igår. Smaken får tummen upp, så nu väntar jag ett par veckor och se hur det känns i kroppen. Snart är jag på gång igen!
 
Lev och må.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0