Khiaaa

Igår var jag på Body Combat. Första passet sen första operationen - dvs snart ett år sen. Alltså...aj!
När klockan ringde imorse kl 06.15 trodde jag att det var ett skämt. Av meddelandet på telefonen insåg jag att det dessvärre inte var ett skämt. ZUMBABRAZIL står det.
(Förut stod det "Seriöst! Kliv upp ditt lard ass" men jag tyckte att det var så otrevligt att börja dagen med att bli kallad för fetto)
 
Jag tog mig upp, trots massiv träningsvärk och lyckades leda några människor genom ett zumbapass. Kan ha använt lite celsius för att ens ta mig upp på scenen. Älska celsius. Jag borde få spons!
 
Hur som helst, jag lyckades genomföra passet utan större smärta i knät. Hejja Lina. Nyårsmål 2014 - att bli bra i knät.
bodycombat-poster-sept-2013
 
Det enda som besvärar mig lite nu är kylan. Man är faktiskt tant på riktigt om man får ont för att det är kallt. Tant Ulander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0