CXWORX works

Vad skönt jag hade det förra veckan.
Jag har ett tag varit less på detta förbannade sittande man håller på med. Ta Onsdagar som exempel. Jag slutar 17 och har inga andra åtaganden på kvällen. Jag går ut med Salka, är hemma strax efter 18 och sen sitter jag. Jag sitter i soffan och zappar fram det minst dåliga på teve. Man KAN inte sitta i soffan och titta på det minst dåliga.
Varför gör man inget istället? Gå ut! Läs en bok! Vad som helst förutom att titta på det minst dåliga på teve.
Förra veckan hade jag igång teven 1,5 timme (om jag inte räknar med stafetterna, men det gills ju inte)
 
Jag började även med funktionell träning förra veckan. Hade någon form av tanke att jag kanske skulle gå på ett gruppträningspass på kvällen, men då träningsvärken började krypa på ca 3 timmar efter avslutat pass så fick jag lägga ner dessa tankar.
Saya vill att jag ska köra funktionell träning åtminstone 2 gånger i veckan.
 
Imorgon ska jag även köra mitt sista morgonzumbapass, så då får jag kanske öka på med ett pass funktionell till.
 
Ja just ja. Jag håller även på och tvingar mig själv att bli morgonpigg. Det går ganska bra.
I måndags var jag på gymmet kl 6 och körde ett pass. Igår tog jag visserligen sovmorgon till 7 men idag var jag uppe 6 på promenad, sen hann jag en god frukost i lugn och ro innan det var dags för jobb. Jag blir faktiskt lite imponerad av mig själv.
 
Ikväll har jag varit på CXWORX och det känns redan nu som att det kommer göra ont imorgon. Och så har jag rostat mandlar, och nu står en plåt pumpa i ugnen, och Marcus gör järpar. Gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0