30/5

Jag var på återbesök igår efter operationen. Min läkare sa att jag kunde hoppa ur byxorna, så jag ställer mig upp och börjar knäppa upp. Plötsligt var jag inte helt säker på om han faktiskt hade sagt att jag skulle klä av mig.
- Visst sa du att jag skulle ta av mig byxorna va? ..så du inte anmäler mig för sexuella trakasserier?
 
Haha, faan vad roligt om han faktiskt inte hade sagt det, och jag hade tagit av mig brallorna ändå.
 
Hur som, det blir en ny operation efter sommaren. Så kan det gå. Denna gången blir jag ju förberedd iallafall och kan boka bort en vecka själv, fixa hundvakt, laga matlådor att värma, tvätta alla kläder, städa.
Ja det här blir bra det. Så kan det gå när man är en lattjo faster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0